Uprava Republike Slovenije za javna plačila je vsem proračunskim uporabnikom, tako tudi vsem občinam poslala Vabilo k predložitvi pooblastila za izvedbo skupnega javnega naročila za storitev zajema in hrambe računov in spremljevalnih dokumentov v elektronski obliki in obrazec »Pooblastilo«.
V kolikor ste vabilo spregledali, je dostopno na tej povezavi, prav tako pooblastilo. Pooblastilo lahko oddate na UJP ujp@ujp.gov.si do najkasneje 24. 4. 2017.
Nekatere občine so se že vključile v iztekajočo krovno pogodbo, nekatere o storitvi šele razmišljajo, zato prosimo občine, ki že imajo izkušnje s to storitvijo, da le-te delijo z ostalimi. Vljudno vas prosimo za odgovore na nekaj vprašanj, in sicer:
- Ime občine – v kolikor ste se v vaši občini že odločili za najem storitve e-hrambe preko obstoječega ponudnika (Pošta Slovenije), ki je bil izbran na zadnjem razpisu UJP.
- Kako poteka predaja dokumentov zunanjemu ponudniku za e-hrambo v praksi?
- Kateri dokumentni sistem uporabljate (SPIS, PISO, …)?
- Ali je izvedena integracija z dokumentnim sistemom občine?
Prosimo, da odgovore pošljete do petka, 31. 3. na e-naslov sasa.kek@skupnostobcin.si.
Za odgovore se že vnaprej zahvaljujemo.