Digitalizacija pospešeno vstopa prav na vsa področja našega dela in življenja. Eno pomembnih področij je digitalizacija javnih storitev, ki omogoča nemoten dostop, prihranek časa in zmožnost urejanja različnih administrativnih opravil na daljavo. Da bodo te storitve prijazne vsem generacijam, je potreben primeren razvijalski pristop, ki temelji na odzivih in zadovoljstvu pravih uporabnikov. Na 4pDIH pri načrtovanju uporabniških vmesnikov uporabljajo pristop po meri uporabnikov oziroma skupin uporabnikov, zato bodo v naslednjih dveh tednih izvedli raziskavo rokovanja z različnimi spletnimi vmesniki za uporabo portala eDavki.
Občine, še posebej tiste, ki pospešeno uvajate digitalne storitve za svoje občanke in občane, vabimo k testiranju in reševanju standardnih vprašalnikov o uporabniški izkušnji, uporabnosti in obremenitvi pri opravljanju niza nalog v vzorčnih vmesnikih portala eDavki. Z izpolnjevanjem boste dobili uvid kako enostaven je v bistvu ta pomemben korak, saj še tako napredne digitalne občinske storitve brez uporabnikov nimajo prav nobene vrednosti.
Testiranje poteka na daljavo, v anonimnem spletnem testnem okolju. Reševanje traja predvidoma od 5 do 10 minut. Za začetek testiranja uporabniških vmesnikov eDavki kliknite na povezavo tule:
|
Rezultate zbiramo do 26.4.2021. Vaše sodelovanje bo pomembno prispevalo k nadaljnji digitalizaciji in načrtovanju ustreznih razvijalskih pristopov v okviru zagotavljanja javnih storitev.
Pomembna ciljna skupina so tudi starejši uporabniki spleta, zato bomo izredno veseli če posredujete povabilo (povezavo) za testiranje tudi starejšim prijateljem in znancem.