Skupnost občin Slovenije vas vabi na izobraževanje z naslovom KAKO KOMUNICIRATI USPEHE LOKALNIH SKUPNOSTI V DIGITALNIH MEDIJIH, ki bo v četrtek, 14. 4. 2022, med 10.00 in 11.30, preko spletnega orodja Zoom.
Družbeni mediji niso le kanal ohranjanja stikov in širjenja kroga prijateljev, predvsem v epidemiji so postali tudi »novi mediji«. Na družbene medije v komunikacijskem smislu gledamo kot na samostojen kanal komuniciranja, ki ga upravljamo sami. Če ste se sedaj razveselili, da se vam je odprl svet v medije brez preprečevanja ali tkanja dobrih odnosov z novinarji, ste se pošteno zmotili. Ključna razlika med tradicionalnimi in digitalnimi mediji (predvsem družbenimi omrežji) je v tem, da so slednji dvosmerni. Zaradi tega pa pogosto še bolj neizprosni kot novinarji. To pomeni, da boste na svoje objave doživeli neposredni odziv. In prav je, da ste tudi sami aktivni pri odgovarjanju in pojasnjevanju.
V uri in pol bomo spoznali:
– kako delujejo družbena omrežja, |
– kako dojemamo družbena omrežja, |
– kakšne priložnosti za dober PR odpirajo družbena omrežja, |
– ključne pasti komuniciranja na družbenih omrežjih ter |
– kje so meje in kdo jih postavi. |
O PREDAVATELJICI:
39-letna diplomirana novinarka Petra Hercog je izkušnje pridobivala pred radijskimi mikrofoni, kjer je vodila pogovorne oddaje in jutranji program, v pisarnah, kjer je ustvarjala kreativne marketinške kampanje in organizirala najrazličnejše dogodke, pred televizijskimi kamerami, kjer je odgovarjala predvsem na novinarska vprašanja in seveda pred računalnik, s katerim ustvarja zanimive tekste, ki vsebinsko bogatijo različne revije in publikacije. Sama pravi, da nima čarobne paličice. Ima pa znanje in izkušnje, ki vam lahko pomagajo do prodornega in energičnega preboja iz povprečja.