Zavod Martin Krpan, Skupnost občin Slovenije in strokovnjaki za doživljajski turizem iz Slovenije in tujine pripravljajo zanimiv izobraževalni dogodek, ki ima tri cilje:
-
predstaviti nove metode in prakse ustvarjanja turističnih doživetij, oplemenitenja pod-cenjenih nepremičnin,
-
pripraviti ideje in projekte za naslednjo finančno perspektivno EU (področje: turizem, lokalna dediščina, podjetništvo …) ter
-
mreženje z ljudmi in s tem priložnost za preboj slovenskega turizma.
KDAJ: sreda, 23. september 2015; med 8:30 in 15:00
KJE: Orehov gaj, Ljubljana, Slovenija
GOVORNIKI:
Claus Raasted – človek, ki kupuje grad (NOVO – intervju z glavnim govorcem)
Paul Bulencea – avtor knjige Igrifikacija v turizmu
Žiga Novak – so-ustanovitelj Orehovega gaja
Dr. Kaja Širok – direktorica Muzeja novejše zgodovine.
KAJ SPLOH JE IGRIFIKACIJA (ang. gamification): globalni trend, ki zakonitosti in metode igre prenaša na drugo področje, sicer nepovezano z igro. Je odličen način spreminjanja zgodb v doživetja in bolj intenzivnega vpletanja ljudi v
INVESTICIJA ZA UDELEŽBO: za člane Skupnosti občin Slovenije 190 € + ddv (redna cena: 290 € + ddv)
Priporočamo zgodnjo prijavo, saj je število mest na dogodku omejeno na 40.