Skupnost občin Slovenije organizira niz šestih izobraževanj pod skupnim naslovom OSNOVE CELOSTNEGA KOMUNICIRANJA ZA OBČINE IN JAVNE ZAVODE. Skozi niz šestih predavanj o osnovah celostnega/korporativnega komuniciranja bomo tematiko obdelali iz različnih vidikov in skozi različna razpoložljiva orodja in načine.
V četrtek, 14. oktobra, bo med 12.30 – 15.00 preko spletnega orodja ZOOM potekalo IV. predavanje v ciklu izobraževanj o celostni komunikaciji.
Tokratno predavanje bo na osnovi najnovejših in realnih podatkov prikazalo:
- Družbena omrežja, predvsem Facebook, LinkedIn in Instagram
- Pomen spremljanja medijev in družbenih omrežij
- Aktualne pristope in analize pri spremljanju medijev
- Metodo pripovedovanja zgodb oziroma celostno uporabo družbenih omrežij in drugih orodij korporativnega komuniciranja v povezani zgodbi
Predavanje ponovno izhaja iz osnovne ideje cikla izobraževanj, v katerih ves čas predstavljamo pomen celostnega pristopa in celostnega komuniciranja. Korporativno ali celostno komuniciranje pomeni sooblikovanje odnosov z javnostmi in deležniki preko celostnih pristopov in komunikacijskih zgodb. Rezultat korporativnega komuniciranja je najmanj dvoplasten. Po eni strani se organizacija ves čas definira, kaj je, kaj počne in kaj naredi, po drugi strani pa lahko preko ustreznih komunikacijskih kanalov v javnosti ves čas gradi svoje zaupanje in ugled.
O PREDAVATELJICI:
Izobraževanje bo izvedla dr. Martina Rauter, univerzitetna diplomirana komunikologinja. Dr. Rauterjeva je bila v 11 let zaposlena na Mestni občini Maribor, zdaj ima svoje podjetje Smarki, Martina Rauter s.p. Več o njej najdete tudi na njenih spletnih straneh www.smarki.org in LinkedIn družbenem omrežju LinkedIn Rauter.