Za nami je pet izobraževanj, od maja do novembra 2021, na temo »OSNOVE CELOSTNEGA KOMUNICIRANJA ZA OBČINE IN JAVNE ZAVODE«.
V četrtek, 16. decembra, med 12.30 in 15.00 preko spletnega orodja ZOOM lahko ujamete še zadnjo priložnost, da se nam pridružite na zaključnem predavanju o celostni komunikaciji.
Na tokratnem predavanju se bomo sprehodili skozi bistvo do sedaj izvedenih petih predavanj in naredili praktičen povzetek za pomoč pri delu v prihodnje:
– Povezava med osebnim blagostanjem in komunikacijo.
– Vse in še več o komunikaciji, zakaj je komunikacija z javnostmi pomembna?
– Katere so ključne javnosti? Osnovno o korporativnem komuniciranju in prednosti celostnega komuniciranja.
– Komuniciranje z zaposlenimi.
– Družbena omrežja in pripovedovanje zgodb.
– Pomen spremljanja medijev in odziva javnosti.
– Osebna in družbena odgovornost v povezavi s komunikacijo, poslovno okolje in odnosi ter pomen ustrezne komunikacije. Poslovni bonton.
Ob koncu našega prijetnega druženja bomo nekaj časa namenili še razmisleku in željam za prihajajoče leto 2022!
OZADJE:
Korporativno ali celostno komuniciranje pomeni sooblikovanje odnosov z javnostmi in deležniki preko celostnih pristopov in komunikacijskih zgodb. Rezultat korporativnega komuniciranja je najmanj dvoplasten. Po eni strani se organizacija ves čas definira, kaj je, kaj počne in kaj naredi, po drugi strani pa lahko preko ustreznih komunikacijskih kanalov v javnosti ves čas gradi svoje zaupanje in ugled.
O PREDAVATELJICI:
Izobraževanje bo izvedla dr. Martina Rauter, univerzitetna diplomirana komunikologinja. Dr. Rauterjeva je bila v 11 let zaposlena na Mestni občini Maribor, zdaj ima svoje podjetje Smarki, Martina Rauter s.p. Več o njej najdete tudi na njenih spletnih straneh www.smarki.org in LinkedIn družbenem omrežju LinkedIn Rauter.